Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’agost 12, 2014

Racing

Una versió que hi ha de ser, la proposta Type R.


MTB, MTB, MTB.

http://baumcycles.com/mtb-exserta-ti/#jp-carousel-1929

Una marca que ja em costava abans d'anar a Canberra, ara passats els mesos seguim igual, em costa, però és cert que la veig amb uns altres ulls, uns ulls una mica australians, i això ajuda molt a entendre les propostes d'aquest fabricant. 

Una marca petita, amb una proposta interessant, molt? com moltes vegades, cal donar-l'hi temps, més temps, però arriscar-se a pintar titani, és una definició clara de cap a on pots anar, de fet quasi tots els fabricants de quadres de titani posen color a les seves millors creacions, crec que és perquè quan cerques la perfecció sempre vols anar més lluny, i és possible que després del titani, ve el titani agafat de la mà del color. Sense anar més lluny, crec que ja pidem dir el més prestigiós constructor HM Steve Potts crec recordar que la seva bike premiada al NAHBS de fa una o dues edicions tenia com a partida el titani i com a color el taronja, OMG, OMG, OMG.

Baum un fabricant que arrisca, ara encara no sé cap a on, no perquè sigui difícil de veure, sí perquè a mi em costa, perquè jo sóc lent, en tot, en tot.

MTB, MTB, MTB.

Des del Mirador del Drac descansant, esperant un bon esmorzar amb la Reina i l'Home del Montseny, ells en bike jo amb la June, de mentre, fem un cafè?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada