Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 21, 2010

VW DT SWISS.



Fins el més petit detall.

És el que fa que una marca sigui.

DT SWIS no tenia fins fa poc bones "llantes" Tubeless,  però sí bons "bujes",  jo diria que relació fiabilitat-prestació-pes, els millors, com ho són els "bujes" Shimano XTR quan mirem relació fiabilitat-prestació-preu.

Posar-se al dia.

Amb això.


No caldria això.



I no hauria de descansar en això.


Hauré de presentar-li al mecànic de Merida que és d'on he tret la imatge de la bombona d'aire comprimit.


Pivot, però no la 429.

Per a tu Colorado.


MTB, MTB, MTB.

Felt.

La primera Felt que m'agrada des de fa uns anys.


Anar no sé si anirà,  però he de dir que és la primera Felt amb cara i ulls que he vist. 

Amb les que van amb Equilink, les poques que hi ha al Roc, un concert, però dels de veritat, ara amb aquest sistema tan senzill fins i tot podria ser silenciosa, que ja seria un primer pas.

Patinant.



Sola era curiosa, però el detall de la segona imatge la fa més atractiva.

MTB, MTB, MTB.

Tàndem.



A aquest espai ja és un clàssic.

Novetat.

Això sí que ha estat una novetat, jo no ho portaré ara per ara, però és enginyós, si és fiable ja no ho sé, si és funcional, tampoc.




I ha d'anar bé que una marca amb el seu proto ja en porti un, o és que el proto és el manillar?.


"El aluminio para las Ventanas"

Avui he tingut l´oportunitat de probar una bici duna marca de referència dintre de la història del MTB.Ventana...tot un clàssic.Bicis fetes a mà a USA, concretament a Rancho Cordova (California).Es tracta d´una petita "empresa" en la que hi treballen quatre persones: una persona encarregada de tallar els tubs, una persona encarregada de soldar (Sherwood Gibson  es el propietari de la marca), una encarregada de pintar els cuadros i una persona que s´encarrega de les comandes factures i envios. La seva bici més representativa es la (Ventana el Saltamontes), una bici doble de 100mm de recorregut escollida com la millor bici de doble suspensió de rally en els anys 2005, 2006 i 2007 per la prestigiosa revista americana MTBR (penseu que durant aquests anys ja existien Epic, Blur, Scalpel,etc...)
Avui ha tocat el torn a "El Padrino" , el cuadro rígid 29er de la marca.Ventana es caracteritza per la utilizació única i exclusivament de l´alumini per a la construcció dels seus cuadros, un material ideal per a la fabricació de bicis de doble suspensió, pero per un cuadro rígid...potser es manca de costum pero aquesta bici m´ha castigat molt físicament, no absorveix res de res!.De fet, ahir al vespre al arribar a casa tot tornant de recollir la bici vaig ajustar-la al meu gust: substituir la tija d´alumini per la meva Moots de titani, inflar els pneumàtics (estàven molt baixos),substituir els pedals XTR pels meus Crank Brothers i col.locar el manillar i les manetes de fre en la posició correcte. El fet de substituir la tija d´alumini per la de titani es fruit de que en el petit trajecte fins a casa ja vaig notar que aquesta bici era massa "dura", amb la tija de Ti he aconseguit guanyar una mica de comoditat.
Els acabats i detalls pero de les soldadures son excelents, la geometría perfecte (la bici porta muntada una Fox de 80mm), frens XT,etc...

Així que ja ho sabeu: "El aluminio para las "Ventana" s"!

dimecres, d’octubre 20, 2010

El què deiem.

Ho dic pel tema cerveses, aquest cop convidats per Commençal.





La música però ens la va posar Oakley.



MTB, MTB, MTB.

Rocky Mountain Element?.

No ho sé, era una bike mítica, única, ara caldrà deixar que el pas dels dies ens deixi veure que aquest pas té el seu sentit, que segurament el té, i si no ho veig serà que ja m'estic quedant enrera, que tampoc passa res, a l'inrevés.

Kona carbon hardtail.

És una bike que no he vist mai, una Kona de "carboni" rígida de MTB, tot arriba.



Límits.

Bona presentació.



Però jo diria que això està al límit del que el tub de la forquilla permet. Amb Fox 2,5 cm. amb Magura?. I en segon terme menys important però impropi d'aquest  fabricant, i els taps del manillar?.

Rodes No Tubes.

Em vaig fixar que aquestes rodes no porten el kit Tubeless clàssic de la marca si no molt similar al de Mavic.



De la poca informació que tinc, és que els "bujes" ZTR no són cap joia, rar, però és el que en sé. Això sí, el preu del conjunt és elevat. El pes però que declara el fabricant està més que bé.

Per aquest preu però jo sempre em decidiria per un conjunt de ZTR Race 7000-DT240-Sapim X-Ray, en el seu defecte les Podium MMX, alerta però amb el límit de pes, i interessant la tabla de pressions segons el pes del biker.

MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’octubre 19, 2010

Magura Forks 2011.

Jo no les agafaria avui, però per aspecte sí que són una bona opció.

Un fer curiós.

Detall de la intervenció de la Morewood, deu ser oli no pas el que sembla, oi?.


Està clar és un líquid específic pels discs.

MOREWOOd.

Al 2009 en Colorado tenia dues bikes al cap,  la Pivot i aquesta de la imatge.

La Mach4 la va tenir a les mans, aquesta no. Sudàfrica el seu país d'origen.

Quina bike, la vaig veure i vaig pensar, quin criteri que té aquest genet de Drac de la capital.

MTB, MTB, MTB.

SS no, DS sí.


Doble pinyó.


Mireu el tensor únicament a un cantó?.


La imatge no és la que hauria de ser, sí ja ho sé, aquest any no ha estat el millor en aquest aspecte.


Una bike senzilla, amb un detall que encara ara em costa d'aclarir.

Totes són.



I mira que aquest color or amb la Yeti ASR-SL per a mi va ser com una mena d'ofensa personal. Ara també, però aquest cop m'agrada.


Aquesta bike és la bike que un any amb el meu bon amic, passant per França venint del Puigmal, em vaig aturar a comprar una revista de bikes francesa i hi havia aquesta bike amb el seu canvi integrat, el pes del quadre per sobre dels quatre quilos, clar que siguent una evolució segur que aquest apartat ha millorat i molt.


Una marca particular, per què, no ho sé, però particular, van a la seva i de quina manera.


Aquesta podria venir a casa demà.



Mireu com flexa la tarima.


És el que té ser una bike diferent, que és. Aquestes en directe són totes un privilegi pels ulls.