diumenge, d’agost 23, 2026

2 Kg després )

Que són la recollida de mores aconseguida des de l'aturada dels Vols de fa uns dies perquè avui a diumenge de la 34 segur que estem propers als 4 Kg. o més, deu dies sense ser a dalt del Drac, renoi, que ahir, que ja és fa cinc dies va ser el darrer dia de descans necessari, del tot, del tot, a on encara em quedaven tres dies de seguir prenent antihistamínics, però crec que uns llavis prominents i parcialment cremats en són la mostra més evident que quelcom no va funcionar prou bé, no del tot doncs si més no doncs de mentre he pogut mantenir les caminades cada vespre prou bé, prou bé, fet que m'ha donat molta energia, tota ella positiva, de principi a fi, que bé, que bé, que bé. LLuny queda poder fer una breu caminada en planer fent un cafè a destí i tornant pausadament, ara la pista per on camino és asfaltada, i al final no hi ha un poblet o una plaça per fer un bon cafè, i mira que n'és de curiós, a tocar ho podríem fer, quasi que ho tinc a tocar, i quan ho penso les pensades venen a cabaços, com per exemple quines curiositats perquè el format és aquest i no un altre no té d'entrada una resposta, sí però una pregunta, oi?


Prosperitat ))

Des de dissabte que hi ha Vol durant el matí, caminada al vespre amb o sense recollida de mores, més amb que sense, i al ja quasi de nit que hi ha Grans Vols, que bé. Fa tres dies després de mínim quinze anys que corro entre tram de caminar i tram de caminar, de fet fa tres setmanes a una caminada més llarga i amb quasi tres quilograms menys ja vaig reiniciar el correr, no en sé el motiu, bé en tot cas ahir a la caminada previa al Gran Vol jo estava corrent, la diferència són aquests tres quilograms de més, que avui ja no són aquests, són menys, però uns genolls contrariats no sé massa bé que m'indicaven, en tot cas cada cop millor ahir, fins el punt que veurem a on sóc avui, a on ara mateix a diumenge encara no hi ha hagut Vol, vull dir després veuré si surto el vespre a caminar, i a córrer, i seguidament passats un quaranta cinc minuts veure si hi ha Gran Vol en la nocturnitat, renoi, renoi, renoi )) 


Blue day ))


MTB, MTB, MTB. 

No hi ha hagut Grans Vols des del retorn de la darrera reparació, primer perquè la Reina va deixar els antihistamínics dilluns després de deu dies, i jo en portava vuit tot just quan vaig iniciar aquesta aportació, això sí mentre eliminant histamines a canonades, senyal que tenim unes molt bones defenses o que hi ha un cert descontrol en la producció d'aquestes, que també, que també, que fins avui, o millor dit encara avui ens han ajudat molt i molt.

En tot cas entre Grans Vols, fet que em fa veure que ja anem bé amb els Dracs actuals, perquè el meu Gran Drac avui diria que si bé té el mínim de tot, com els nostres Dracs, en el cas del Gran Drac, OMG és literalment excessiu portant com esmento el mínim però el mínim de tot, fet que implica haver de reiniciar, així els pneumàtics han de ser menys radicals, fet que ho escric i no sé si puc portar a terme aquest pas, pensar amb els Ikon a Finale m'hauria d'ajudar, oi? vull dir pensar en el sauló en les característiques que aquest tipus de terra porta agafades de la mà m'hauria d'animar a fer el pas i passar a uns pneumàtics més rodadors, a veure, a veure. 

La que sí ha tornat després de la seva breu estrena, ha sigut la nova Super Armadura de Gala, renoi, zero molèsties, zero, no tinc paraules, 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada