divendres, de febrer 10, 2012

Firts: Amaro Bikes.


 http://www.culturecycles.com/tag/framebuilders-2/

Aquesta creació posa en llista d'espera per ser proper a ser validada a passat el temps, poder entrar a la llista d'espera, la de referència per córrer la cursa per l'anell o els anells de referència de The Best, The King, i el top entre els tops, el doble anell, The Best King, és encara molt lluny sí, però menys i això sempre és una molt bona notícia.

Fa uns dies us vaig esmentar a rel d'un comentari sobre una intervenció parlant d'Hispania Ciclos i xclusive que jo a Amaro i a Geronimo no les veia en el mateix sender, que  a les dues darreres no les veia, bé, avui a Amaro amb aquesta creació, i no únicament pel quadre, que també, si no pel conjunt, és ara sí, avui, demà no ho sé, darrera de la llista d'espera, però en primera posició, i tant.

Sé que podreu pensar, "darrera de la llista d'espera en primera posició, serà una broma", si penseu així us vull compartir amb vosaltres que a The Great Escape MTB tenim molt clar què els hi calgut, a qui és una posició dins ja de la llista d'espera per poder ser-hi, i que Amaro ja sigui a un pas d'entrar-hi ja és d'un mèrit important, però no tant com qui ja és a dins.

Perquè ens entenguem, una plataforma d'un cotxe, costa uns 100.000.000€, i sóc prudent amb la xifra, però no és el tema d'avui, però  i si el model no funciona què fem?

Mètode, mètode, mètode, que no porta a cap lloc a on els constructors HM volen anar. Cal tenir talent però sense talent si tens mètode tindràs camí, amb talent si no tens mètode no seràs, i si tens mètode i talent seràs el conqueridor del doble anell The Best King.

Una Moots amb els incompliments sistemàtics dels terminis d'entrega als clients, mai podrà ser el The Best King, mai, tene talent però no mètode.  

Construir somnis de bikes, no costa això, vull dir la xifra d'euros que requereix la construcció d'una plataforma d'un auto, per això com a constructors de dues rodes tenen el ressò que tenen, socialment són creadors, molt o poc,  però res més,  dintre d'aquest petit sub-món, cada pas, cada pedra que posa cada creador per fer a cada segon del dia,  per mirar de consolidar el seu projecte, cada petit resultat, cada creació, cada aposta per consolidar ser-hi, és el què fa que cada un d'aquests fabricants ocupi el lloc que ocupa a la cursa pels anells de The Great Escape MTB.

Si com a constructor se't fa llarga aquesta exposició, no seràs mai a aquesta llista, i podràs pensar o dir, "no vull ser-hi, però realment pensaràs, i vull ser, res més", el "res més" et costarà ja no, no ser a la cursa pels anells, si fos això i prou ja està més que bé, és que no hi seràs ni com a constructor.

No hi ha cap bon constructor de bikes que no entengui  i que no gaudeixi del què aquí exposo, cap, a aquesta intervenció vull dir. 

No hi ha cap picapedrer que no cerqui un espai com aquest, un dels Regnes dels Picapedrers. 

Qui sap el què li costa cada dia el què fa, el treball, l'esforç, la perseverança, la lluita, el criteri, el rigor, el rigor, i el rigor,  té a The Great Escape MTB la porta sempre oberta, i pel que fa aquesta intervenció, la porta a ser el millor constructor de bikes del planeta, així de difícil, així de costerut.

Dit això Amaro és ara en primera posició per entrar a la llista d'espera per a la conquesta d'uns dels anells, en cap cas del doble, aquest darrer, si passen els anys i persevera hi podrà ser, com ara que passa de no ser ni proper,  a ser a punt d'entrar-hi.

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada