Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de juny 26, 2015

Nou tram?

Ho dic per la quantitat de velles novetats que m'envolten. 

Portem ja quasi cinc setmanes descansant de bike, sí, hem sortit un parell de cops, no sé si tres, però pel què fa a sumar no les definiria com a sortides. 

El perquè d'un descans tan prolongat és senzill, tot i que jo no hi he arribat fins fa unes hores a la resposta, i és el motiu d'aquesta intervenció. 

A setmanes de les 24 hores de Finale sé que estava excepcionalment concentrat amb la preparació de la cursa, perquè no ha sigut fins després d'aquesta aventura que tinc una sensació de tristor per el drama de la Vicious The Motivator Single Speed, perquè ara sí que ho puc afirmar amb contundència, és un drama. Curiós pel fet que ara és una tragedia, sí, però per les circumstàncies de quedar-me sense la meva joia de NY fa quasi dos mesos, i adonar-me ara realment de la seva rotura, vull dir que la sensació és extranya, un drama llunyà, com? no és que us ho pregunti si no que m'ho pregunto jo, i aquest fet el temps que fa que la Vicious descansa al Mirador del Drac sense possibilitat de seguir amb els Vols em deixa una sensació molt diferent, perquè disgustat i poc preocupat pel fet de ser llunyà és per a mi nou. 

Si hi sumo que després de Finale, després d'aconseguir fer una cursa rodona, de fet després de la del 2014 és la millor cursa que he fet, i si bé les sensacions no van ser les millors el resultat que jo ja no podré millorar va compensar sobradament aquestes males sensacions mentre rodava. 

Cal també esmentar que els UK la sensacional experiència viscuda, va imposar bones, i més bones sensacions, quin gaudir de pedalar sense parar, quin plaer compartir tan lluny de casa tan bones amistats. 

Després sense tenir temps d'adonar-nos de res, ja estàvem a Finale, i tot seguit un cop a casa  teníem l'arribada d'en Javi, i mentre això passava ja gaudíem de les notícies de la propera arribada d'un nou convidat, oh yeaaaaaah!, diria que seria difícil millorar una notícia com aquesta, unes notícies com aquestes, molt difícil, possible i tant però fins aquí poc hi puc afegir. 

Ara passades aquestes setmanes després de Finale mentre miro la meva bike, la que ara vindrà amb mi aquests propers mesos, perquè crec que no seran setmanes, si no mesos, torno a gaudir del plaer d'admirar aquest tipus de bike tan especial, per la seva simplicitat? no, que també, per la seva característica de ser Single Speed? no, que també, per la seva humil construcció? no, que també, per ser 100% rígida? no, que també, pels seus components? no, que també, pel què ha vingut agafat de la mà de l'arribada d'aquest tipus de bike? no, que també, pel què ha proposat la participació a aquesta disciplina de 24 hores? no, que també, per la disciplina que ens ha imposat les propostes de les preguntes proposades el tram des de fa uns anys va fer un canvi, i quin canvi OMG.

MTB, MTB, MTB.

Seleccionant els darrers detalls del Drac, de l'actual, del proper ja us en vaig fer cinc cèntims. 

dilluns, de juny 22, 2015

Fat Albert

Yesterday was also a day for sharing in the simple pleasures of cycling. My work mate, Murray, had fallen in love with the idea of a Fat Bike last year when he saw one for the first time. He bought his son one, and then was irrevocably in love with Fat.

After many months away, he has returned to work with us and on his first weekend off he laid out the $ for an entry level 8 Speed Fat beast.

I had the privelege of picking the bike up and being the first to ride it. It was also my first time on a Fat Bike. Strange, but instantly addictive. Will I ever own a Fat? I'm not sure I could justify it. Will I want to buy one? Of course! They are a lot of fun...and if I do manage to buy that house down the coast, maybe I could justify it as transport for fishing and surfing...

But yesterday wasn't about me, it was about the sheer joy of seeing someone bond with their bike! I know I easily get caught up in the latest bling and top end gear, so it's great to witness and remind myself that entry level bikes bring a lot of fun and introduce people to a world that they wouldn't otherwise contemplate.


Murray goes for his first spin on "Fat Albert". The bike is of course orange. The colour of Henry, the colour of most of our work clothes, a colour I have grown to love more than I thought I would.

Fat MTB!










Casc Lock

As I finally start throwing a leg back over my bike and getting ready for my next adventure, I found myself in a local bike shop stocking up on some replacement gear.

New shoes: super light and airy touring shoes from Northwave to replace the old Shimanos.

New Lazer helmet with appropriate orange highlights to match Henry and the bottle cages on Sally.

...and a nifty little device that I got for free, called a Capuccino Lock.

Honestly though, that CL stands for Casc Lock. It takes the casual Casc Lock to the next level. No, it won't stop the bike thieves of Barcelona or Milan, but it will slow down someone who thinks they can quickly undo your helmet and nick off with your bike! Just an added bit of security while sipping a beer or coffee and keeping a casual eye on the Drac.


Well, time to drop Sally in for a quick once over in preparation for the big adventure, and time to pick up Murray's new steed, Albert...

Fat MTB O'clock!


Montseny


Una ruta definida per una paraula, memorable, però aquest mot no fa justícia a la percepció en ser-hi, MTB, MTB, MTB. 

I per tant quasi puc afirmar, quasi, que els Vols tenen possibilitats d'iniciar el tram, de totes maneres per com ho espero, la manera de proposar comporta que no té conseqüència si són o no, el pas de les hores indicaran el signe afirmatiu o no d'aquest, de fet són quarts de dues de la  matinada i el son no vol fer acte de presència, i sense descansar d'entrada no hi ha Vol de matinada. 

Avui un bon esmorzar ens ha indicat a on som, a la imatge, som a la imatge, únicament que no hi sortim detallats, certament, però hi som, hi hem estat, i si puc triar, decidir, hi seguirem estant, sense ser visibles, no cal, el lloc no necessita d'evidenciar que hi rodem, ell per si mateix sempre provoca el so dels somnis fets melodies, de les notes que desprenen dins dels sentir dels genets en poder gaudir d'espais fets presents, omg, omg, omg

dissabte, de juny 20, 2015

Esperant

Per si el retorn  consolida :-)


MTB, MTB, MTB. 

De mentre moltes converses de bikes, mentre anem fent els preparatius per l'arribada de la Reina. 

Oh yeaaaaaaaah!

12x142

El què us esmentava. 

Una bona proposta per darrera, o seguim amb els 9x135?


MTB, MTB, MTB

dijous, de juny 18, 2015

Vols, oh yeaaaaah! :-)

És que ahir amb un gran convidat de gala, tornava  a ser a entre corriols de casa, mtb, mtb, mtb.

Hauria d'haver dit motivat per un gran convidat de gala, perquè si no el Vol hauria quedat per un futur proper, per sort aquesta agradable arribada programada va comportar de sortir a fer un Drac en la seva versió menor, dins d'un tram de vespre, ja a quarts de nou, i una arribada ràpida a casa sense passar per Milans motivat per una petita incidència molt possible, mai massa, com ho és la punxada d'un Continental, i un aro no UST fent d'UST a on no té la possibilitat de segons quines càmeres, i per tant va comportar des de l'instant de la punxada d'un retorn immediat cap a casa. Sense coincidències, poden gaudir encara a la riera de l'hípica de Llavaneres en la seva versió sauló, amb una pujada pel Tintorer curt memorable, i una baixada dins del terreny clàssic del Maresme, sauló sec, sec, sec, a on la meva bike en la seva versió local vola per sobre dels trams sinuosos de casa.

Que bé que va la meva bike, que bé que m'ho vaig passar ahir a dalt del meu Drac, em feia falta aquest descans de bike, quina necessitat silenciosa que tenia de descansar de bike, si no ho recordo malamament que d'aturades no obligades aquesta és la primera des de la WEMBO del 2012, està prou bé, d'aturades per descansar n'he fet sí, les de rigor per seguir pedalant, però o bé de breus, o bé llargues per uns refredats-alèrgies que m'han imposat a fer un repòs ara de percepció infinita, trenta dies a l'agost del 2014 sense anar més lluny, però una aturada de quasi un mes sense un motiu com l'esmentat ara fa més de dos anys que no la feia.

Ahir un dinar, i un sopar memorable per la companyia a on la nit venia agafada de la mà de dues sensacionals pizzes va marcar el to de la jornada, a on els somriures sempre van ser la moneda de canvi de cada segon de la jornada. Dins del Vol motivat per la punxada sense possibilitat de reparar-la per seguir rodant amb normalitat, a on una càmera de 26" muntada a una 27,5" inflada abans d'introduir-la dins del Continental de paper de fumar per la impossibilitat de fer sortir la vàlvula per dins de l'aro American Classic de 30 mm,  va fer que un cop el pneumàtic va quedar reposant als laterals d'aquest aro de mantega era com el girar d'un plat rotor, OMG, no sé si es pot riure més, però més a gust segurament que em costaria, gran jornada de bike, breu i molt però que molt divertida.

Ara ja possiblement a dins del tram dels Vols, veurem si aquests agafen ritme o aquest primer dóna pas un altre cop a seguir descansant, o com us dic podria ser, és el què vull ara, entro dins de la periodicitat ara sí ara també a dalt de la bike, mtb, mtb, mtb.

Unes pluges que han portat un vent que ens refresca l'ànima, clar que yes!, esmorzàvem de bon matí amb el nostra convidat de gala dels UK, i immediatament després teníem la confirmació de l'arribada de la Reina australiana, oh yeaaaaaaah! :-)

Nosaltres som constructors, sempre ho sèrem, a un país que diu ser de conqueridors, com?

La Nau Insígnia cada dia resta més protegida sota el granit del Mirador del Drac, i de mentre seguirà en posició protecció, mentre el Destructor Independent no indiqui que és el moment de canviar aquest estadi.

Eix de 12, 142 mm. BB convencional, pipa de 44 mm, o cònica, eix de 15 mm, 27,2 mm, i la roda? a aquestes alçades a qui li importa quina roda sigui? jo sobre rodes únicament estic interessat en la part que parla del tipus de pneumàtic, ara Maxxis Ikon, TR EXO 3C, la resta no és un tema de conversa principal, que bé, que bé, que bé, i si ho ha de ser pot ser-ho d'aquí a un segon si volem nosaltres compartir una visió del què ens agrada, exemple, a mi m'agrada la roda de. 

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de juny 16, 2015

Hard Eddy

Per la marca no pel model, si parlem de carboni hi ha cosines llunyanes que són la referència, sí, però a casa Intense pesa molt com a marca de MTB, molt. 


http://forums.mtbr.com/intense/hard-eddie-goes-single-speed-825035.html

És una proposta pràctica, sense ser una HM a preus de marca HM :-(

Hi ha avui per a mi cinc quadres de diferents marques en aquest tram de propostes, segur que n'hi ha més però ara no les tinc presents, com són,  Santa Cruz, Ibis, Specialized, Ellsworth, i Intense. I no únicament pel material, carboni, hi ha d'altres quadres d'aquest material que ja proposaré que tenen la base HM de prestació inferior a les marques esmentades, i un preu que duplica els preus amb diferència, però amb l'atractiu d'estar fabricades als USA. Voldria afegir-hi les extinguides Gary Fisher, i les Trek, però aquesta des de la District Carbon del 2011 que no tenen una proposta actualitzada, de fet aquesta darrera no sé ni si està dins de la gamma 2015-2016.

Per prestació diferenciada de les altres,  Specialized, amb una proposta 100% RACE si parlem de pes/prestació, menys de 7 Kg crec recordar, amb la versió 100% rígida, a on excepte els frens, el pinyó, la cadena, la direcció, i els pedals, la resta tot són components de la casa. Dic recordar perquè l'he tingut a les mans fa tot just unes setmanes, i bé, de ser el meu tram, que ara no ho és, aquesta darrera seria la proposta. Pel fet de ser encara molt present la proposta integrada, a on rodes, quadre, BB, bieles, i forquilla de la Scalpel Team Replica. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de juny 13, 2015

Clàssica?

Podria ser, interessant? també podria ser.


No vindrà la que més vegades ha anat sortint al blog, la Trail King seria aleshores la que estaria venint, per cert 29", de fet la bike que vindrà avui és per a mi tota una incògnita, fent referència a la marca, perquè per especificacions tècniques, per definició de concepte de bike no hi ha motiu per emocionar-se, perquè no tinc dubtes importants, sí que els tinc quan parlem de qui portarà a terme la construcció d'aquest somni, i aquest, la selecció del constructor és en primer terme un tram sensacional, perquè des del 2007 que no tenia aquesta sensació, més de vuit anys, entre el 2007 i el 2009 van venir a casa quatre bikes dobles, ara de fet no en vindria cap si la The Motivator estés en forma, sé que és així perquè no tinc neguit, ni pressa a decidir-me, i aquest estat de certa pausa ajuda molt a poder gaudir d'aquest moment. 

MTB, MTB, MTB.

http://colonelsbikes.com/moots-rigor-single-speed/

dijous, de juny 11, 2015

No perquè sigui

Sí perquè contesta el punt de la gamma de components.


http://baumcycles.com/mtb-exserta-ti/#jp-carousel-1929

D'entrada aquesta proposta ho té quasi tot, treiem el nom del model del quadre, no cal, la forquilla és un criteri, el BB és amic, frens, i rodes serien unes altres propostes, per diferents gustos res més, perquè uns XT amb diferència de les millors propostes, amb diferència, i res té a veure la valoració per un tema estètic, Sheldon quanta raó que tens, i mira que t'has venut la JJ, ja seria hora que vinguessin les primeres SLX a casa, ja seria hora, i els segons DT 240 SS, sense radis de titani, no cal, o sí, o sí, però dins d'un nou tram, vull dir en cas de ser aquesta la recolliríem al seu país d'origen i no tornaria cap a casa tot seguit, no cal tenir pressa, nosaltres tampoc, no cal oi que no?.

He llegit moltes opinions sobre les propostes de components de Baum, és evident, no les comparteixo, pintades, les he tingut a les mans, sense pintar les he tingut a les mans, amb components d'alta gamma, amb components de gamma baixa i mitja, el fet és que totes, però totes un 10. Passa com amb les JJ, la Spaceframe de titani per posar un exemple, muntada com estigui muntada, amb la proposta del fabricant de quadre, forquilla, boixa, i manillar, sigui quina sigui la proposta de components que he pogut gaudir, un 10. És més les dues bikes més significatives per a mi amb couplers una Kona i una On One crec recordar la segona, una tercera una Retrotec és veritat la del mateix constructor, sí però les dues primeres, quadres molt senzills muntats amb components que la boixa sola del darrera valia tres vegades més que el quadre que la portava, i el conjunt un 10, de fet, tornant de la SSWC d'Irlanda un fet va ser el rei, vàrem tornar a casa amb una lliçó magistral, havíem vist bikes molt senzilles més interessants que cap de les gammes més altes presents a la WC, per què va ser així? senzill desconeixíem aquesta possibilitat, la de poder proposar bikes tan impressionants amb un MIX de components molt oposats pel què fa a gamma.

De fet la sensació a Irlanda i va ser comentada mentre hi érem, mentre tornàvem, i passades les setmanes un cop ja a casa, va ser la d'un lleuger ridícul, dissimulat perfectament per nosaltres, sí, fins i tot diria en el meu cas una mica oblidat amb el pas dels anys, en d'altres pel què he anat llegint, esborrat del tot, pel fet que ens van agradar tant les propostes que vàrem adonar-nos que ens faltava molt per ser entre aquests rigorosos bikers Single Speed de la resta del Món, molt.

Bé, ara passats els anys, ens falta menys a casa, si més no una mica menys, ja està prou bé, oi que sí?

MTB, MTB, MTB. 

El futur proper

Passarà per aquí?


Si demanés un quadre a aquest costructor possiblement també li demanaria alguns components, a aquest segur, tija, i potència, i no sé si podria entrar al túnel del terror amb constants canvis de BB, no ho sé, és un clàssic com els Avid de cable, que no porto ara per ara, i que confio que com el BB que esmento tampoc portaré, però no diré rotundament que no, en cap cas, sí que de poder serà que no.

Hi ha dies per tot, millor dit, definim millor, hi ha dies per algunes coses, totes no tenen la porta oberta, en cap cas, si més no pel què fa a la meva proximitat, quina seria la proximitat? deu centímetres, i no he sigut prudent dient deu centímetres. Jo més lluny d'aquesta distància, d'aquesta gran distància no puc garantir ni actuacions ni comportaments, i no per intencions que no siguin bones, no, si no per desinterès, per falta de concentració amb els temes que compartim que durin més de cinc minuts, o que hauríem de compartir de ser l'interés i la concentració pels temes a compartir els puntals a mantenir d'inci a fi.

MTB, MTB, MTB. 

Si ès dóna el cas de fer el pas jo estic decidit a fer un pas complert pel què fa a la bike, vull dir no vindrà el quadre i prou si és 29", o 27,5 la meva intenció és en primer terme acordar la resta de components, o la majoria d'aquests amb el constructor, si és 26" la conversa no sé quina és, perquè, bé no sé quina és. Jo la 26" la tinc tan clara que no hi ha massa a dir, són moltes llistes fetes, mai masses, aleshores en una matí demano tots els components, que ja us puc dir que que no seran en cap cas convencionals, vull dir els propis, per a mi un error, del quadre pel nivell de preu d'aquest, i sí els que crec que han de marcar l'ús que li donaré a la bike els propers anys. Que no dic que sigui diferent del donat a la The Motivator, o sí, o sí, mtb, mtb, mtb

El fet és que si visualitzo la 26" tinc cada detall definit automàticament, perquè de fet la veig clàrament únicament si es 26", si penso en 29", bé està tan discutida la plaça, tan debatida que quasi que relaciono 29" amb conflictes, i si penso en 27,5 la pau torna a ser propera a les 26", i és per aquest motiu entre d'altres que per ser ja agafo la que segur que sé que m'agrada, la 26". Em fan dubtar les imatges d'en Pascal amb la seva Sobre 27,5 perquè m'agrada com ho proposa. És a dir si sona bé la música, per què no? Jo 27,5 llegeixo Pacenti, i a mi aquest fabricant m'agrada molt. Si és 26" una porta queda oberta avui, d'entrada no de sortida, i és una Vicious, el model el tinc clar si és una Vicious de 26", i seria FAT TR, com sona, com sona, si no és una Vicious, aleshores el tram és un de molt diferent, no passa ara per ara per una FAT, i el + té una petita possibilitat, les convencionals TR segur, i el topall 2.4. Si és 29", convencional i TR amb el mateix format, i el + com a límit.

http://www.kishbike.com/bikes/mountain/gallery/959/#photo_focus

Sempre present


Per les circumstàncies, pel lloc, mtb, mtb, mtb.

http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2012/02/jeff-jones-spaceframe.html

Impossibles


MTB, MTB, MTB.

http://www.fooriders.com/images/bikes/willits_b2/DSCN0483.JPG

Vaig veient que des del 2005 no veig novetats, perquè el rellotge està aturat a una hora d'aquest any pel què fa a bikes, ho dic perquè fora d'aquest constructor jo tot ho visualizo 26" :-)

Curiós perquè fa uns anys no estava per les 26", únicament l'UNO de Moots sempre s'ha mantingut com a opció, bé també una Jericho sempre seria ben rebuda, i una IF. Però ara passats aquests anys quasi que el fotograma és tot en format super-26", i tot en blanc i negre, oh yeaaaaah!

dimecres, de juny 10, 2015

FAT

Dies de moltes pensades de propostes de bikes, entre totes elles unes poques sempre disputant el lloc més alt del podi, un cop jo confirmi el meu també confirmaré el d'ella, el de quina serà la nova bike que vindrà cap a casa.


Sheldon photo. 

Quin privilegi l'aventura dels UK, OMG. Tindrem una crònica, la tindrem.

Les FAT han vingut per quedar-se, crec, de fet ja hi eren, però ara és que són les que lideren les novetats dels darrers mesos, qui hauria dit que una Foes seria una FAT?

MTB, MTB, MTB.

La imatge té molta més densitat que la profunditat mateixa del lloc, molta més, i les properes intervencions així ho confirmaran. 

La Nau Insígnia protegida sota el granit del Mirador del Drac :-)

Engin

Cada dia van venint velles propostes al blog, aquest fabricant sempre pesa molt a The Great Escape MTB, molt.


MTB, MTB, MTB.


http://nahbs.mtbr.com/2008/01/11/engin-cycles/

http://oldglorymtb.com/2013-nahbs-engin-cycles-steel-and-titanium-hardtails-with-a-fat-bike-tandem/

Més emoció

Entrant passada la mitjanit com ahir, ara però proposant com avui que no hi haurà encara Vols, el Destructor haurà d'esperar, i qui espera desespera.


MTB, MTB, MTB.

http://www.jimkish.com/wp-content/uploads/2014/08/IMG_1467.jpg

dimarts, de juny 09, 2015

Entre els millors


No sé si podria demanar aquestes millores, no ho sé, ara diria que sí, de decidir que aquest fabricant sigui qui construeixi el meu nou quadre no sé si matindria el criteri. 


Crec que entenc, que comparteixo els riscos que presenta, crec, les novetats, per a mi riscos pel fet que el tub del fre posterior si és intern implica el què implica, perquè fixar la potència per baix si és a casa amb la bike neta, perfecte, si no fora de casa la bike mai està neta i ajustar la tapa des de sota quin soroll que escolto ara mateix quan hi penso, o no, o no, el Belt Drive CT tornarà a casa de la mà de la Longbaord i de la mà de la meva bike, ara per ara els cogs inferiors a 23 sense baixar de 22 són ben rebuts, i per sota dels 22 quasi sempre també.


MTB, MTB, MTB. 

http://www.biketinker.com/2010/fine-bikes/english-cycles-mountain-bike/

Sense risc

Opcions sense risc. Per la marca, per la marca, no pel model de la imatge, que segur que també però ho dic pel constructor. 


MTB, MTB, MTB.

http://www.bikerumor.com/2014/07/29/whisky-part-co-shows-off-no-9-carbon-rims-with-gorgeous-inglis-fat-bike-plus-sswc-mukluk/

Recordant

Les diferents opcions, entre elles aquesta publicada a The Great Escape MTB en diferents ocasions, el motiu és sensacional, títol? candidates.


MTB, MTB, MTB.

http://www.deanbikes.com

Pel concepte, sí, pels detalls dels constructor, dubtes seriosos, pel servei, i tant que no, encara espero resposta de la darrera vagada que vaig intentar comprar una TransAlp.

Coherència?

La Longboard és una joia, aleshores una Rocket o la mateixa, una Longboard seria una bona proposta. 


La realitat, Spot Brand va declinant, i les MTB, avui de la casa, són la MTB únicament, no les. I el quadre sol per sobre dels 3.000€, renoi, renoi, renoi. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2rtOHX47Z3LQk9iJPQzs8GDkbF1r9NHHismkh3SrTDcddBd14hZz1cYX85W6L-2Ge8F_mbJYCJsy_NxxGBoD7lKicPvZACdYwUpohdXp4LcVm0RFhWdxWNRz2BindL0_az9RpPc7LIG0/s1600-h/SpotBottomBracket2j.JPG

MTB, MTB, MTB. 

Emoció

A on veus les candidates i mentre en gaudeixes veient les seves propostes t'adones que després d'una etapa interessant en vindrà de ser una de possiblement encara millor.


MTB, MTB, MTB.

Si després ho valores així, vull dir, si la propera etapa un cop feta present és o no més interessant que l'anterior ara no és important, el què sí que ho és, és gaudir que jo ara ho gaudeixo convençut, és a dir que veig clàrament el proper tram serà molt i molt interessant. Després un cop ja dins del nou sender és allò, l'home proposa i Déu disposa

http://www.kishbike.com/bikes/mountain/

dilluns, de juny 08, 2015

51, dins de la prudència, per què no?


Els Vols s'acosten, no noto però el moviment de les ales dels dos Dracs, és veritat però sí que intueixo que el Destructor Independent demana la presència dels Dracs, oh yeaaaaah!

Diumenge el despertador va sonar a les 5 del matí, i no va passar res, avui dilluns una jornada important a casa ha anat vestida sempre sense Vol, ara mentre escolto les campanades de la mitjanit al campanar de SV dubto què passarà d'aquí a 5 hores. 

MTB, MTB, MTB. 

Shimano XTR M980 pedal axle

Estic mirant si els eixos dels XT van bé pels pedals XTR, veurem, veurem. També he vist propostes d'eixos de titani pels 980, però venen únicament amb l'eix pelat sense els rodaments, vull dir que aquest seria un segon pas perquè primer  necessitaré eix i rodaments nous.  


MTB, MTB, MTB.

dissabte, de juny 06, 2015

UNO


MTB, MTB, MTB. 

Encara present avui a les propostes de la marca, oh yeaaaaah! 


Esperant des del 2006, OMG.

dijous, de juny 04, 2015

Canberra 2013, Fort William 2014, Finale 2015

Com a Canberra, com a Fort William, OMG, OMG, OMG,  com a la darrera anada als UK.


Sheldon photo.

Reflexionant, per això el Blog resta en pause, curiós? no, no ara ja és un costum, després? no ho sé, aquest fet és el què ho fa tan emocionant, oh yeaaaaah!


Una tarda que promou activitat, tot i que estem aturats pel què fa a bike des de la tornada de Finale, ja està bé, ja hem fet un cim, i estem molt satisfets, molt.

És curiós per a mi que com més sensacional és l'aventura no sé el motiu, com més gaudim de l'experiència més difícil és exposar-ho a The Great Escape MTB, i no per falta de ganes, ni de motivació, si no per un estat d'ànim que em deixa en una posició de repòs, de reflexió, i puc posar data a quan va començar aquest instant, després de l'aventura de Canberra 2013. 

Sense anar més lluny, després d'aquesta edició de Finale, ara passats els dies, únicament mirant l'Inbred, veient el comportament que ha tingut aquesta bike ja tinc un sac de conclusions per comprendre, perquè els termes van quedant definits, les opcions, les possibilitats després de veure l'evolució dels esdeveniments a setmanes de la WEMBO fins a ara passats els dies després d'aquesta darrera edició de l'europeu. Abans de Finale no em podia aturar a pensar amb el tema de l'arribada d'una nova bike a casa, no podia no, no era un tema obert, miraré de saltar a mode èpic, de l'arribada d'un nou Drac, després de Finale sense avançar sí que ara la porta com a mínim ja té un cartell a on indica que obrint-la hi tinc el tram per a poder començar a pensar en aquest tema. També he de dir que la Vicious darrera meu en el meu dia a dia, presidint el meu dia a dia no ajuda molt, o sí i jo ara no ho sé veure, perquè ahir mateix vaig pensar que la The Motivator podria reinventar-se, OMG. 

Totes aquestes sensacions, experiències, reflexions omplen la capacitat de proposar deixant-la immersa en un doll d'imatges que no paren de ser visibles sense ser físiques, i aquestes les he de procesar, o millor seria dir que quan entro a aquest tram sembla que part del meu dia a dia de bike passa a ser un dia a dia de MTB  fora pista, no hi corriol definit però hi rodo amb molta seguretat, no per veure per on va, possiblement tampoc sé a on porta, però sí que estic tranquil perquè sé de la bona intenció del moment, i per tant del sorprenent i cálid destí que segur que té, perquè sempre el té, clar que yes!

I això si parlem de Dracs, ja no et dic res i seguint en la mateixa línia quan parlo del dia a dia, quan preparo el reinici dels Vols, aleshores la reflexió queda desbordada per les dimensions del portal, per sort únicament estic observant i per tant el risc és acotat, i siguent així el gaudir-ne, el gaudir de tot plegat és la pedra angular d'aquest tram, que bé, que bé, que bé.

MTB, MTB, MTB.