Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’abril 27, 2017

Sedan

Breu, perquè ja té molts anys, és complicat i hi haurà un moment que no tindré manera de mantenir-lo en marxa, discret, perquè un sedan com aquest no preten res més,  senzill, perquè va ser dissenyat per ser-ho, vell, perquè trenta anys així ho indiquen, brillant, perquè surt del túnel de pintura, cansat, perquè el recorregut ha sigut llarg, dur, perquè ha aconseguit arribar fins aquí i continuar, gran, perquè ha de poder amb tots a dins, dens, perquè té un origen aeri, prudent, perquè per durar fins avui va ser una bona decisió ser-ho, i molt predisposat a compartir el què més li agrada, pel què va ser construit, per rodar sota baixes temperatures, que és a on jo no rodo bé, en definitiva un bon amic de rutes per a mi :-)

Aquest estiu l'hauré de cuidar jo, no li agrada gens la calor, però gens, no serà  cap problema, jo m'encarrego que no pateixi les conseqüències de les clàssiques temperatures extremes de l'estació més càlida.


Indicador de bons auguris, oi? 

Ha sigut arribar el fred i deixar directament de pedalar, ara per ara estic decidit a esperar a que pugin les temperatures, això o tornar a treure els equips d'hivern :-)


Quin Festival fa dos dies, quin premi.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada