Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de març 27, 2017

Olzinelles :-)

Què puc dir d'aquesta ruta, que convida a fer a cada metre, a cada tram, quasi a tancar els ulls quan sóc a dalt del meu Drac, quasi que mentre em dirigeixo a Olzinelles que el pla de ruta s'acaba a aquest punt, a Olzinelles.



Un altre cop, quin privilegi tornar per Olzinelles fins a SV, quin cel, quin soroll, silenciós, quin silenci, clamorós :-)


El laberint del meu Món, oh yeaaaaah!!!

Jo a aquest punt no sé quin retorn hi ha, aleshores a quilòmetres de casa la sensació a Olzinelles és intensa, immensa, impossible no veurem desbordat pel moment. De fet no sé entre Falgueres Màgiques si és una qüestió de retorn, o senzillament de seguir el tram que porta irremisiblement a un sender, o a un sender, oi?

 
A aquest punt veia com marxava el Sol, i jo ja superava els cinquanta quilòmetres de pensades, pensades, i més pendades. Després dels dos cafès cafeinats a SC abans de començar la ruta, agafats de la mà d'un grup de bombons deliciosos :-)

MTB, MTB, MTB. 

Passa mitja hora de la mitjanit, demà ampliaré la intervenció :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada