Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 27, 2016

No feia fred

I jo preferia rodar protegit pel protector  de cara, la gorra Spok, els manegots Pearl Izumi, els vells pirates Assos F1, els guants Gore de tardor, i en darrer terma l'armilla Campagnolo groga. 


A diferents moments de la sortida he pensat de fer el canvi dels Gore als Hirzl, de baixar els manegots també, i d'obrir l'armilla, però s'ha imposat la càlida escalfor de tots ells, per aquest motiu pujant per Milans al darrer tram m'he limitat senzillament a baixar molt el ritme per mirar d'evitar un sobre escalfament, i a on de no haver-ho fet hauria estat una pujada encara més calorosa.

Un recorregut planer, molt, també està bé, i tant, Caldetes, Arenys de Mar, Canet de Mar, Llavaneres, Mataró, les poblacions d'un Maresme que té molts prismes per poder ser-hi, un el de la nit abans del trenc d'alba dels únics que presenten una quantitat important de sensacions per a mi,  o així ho visc jo, afegiria, ja n'hi ha prou, però no ho penso, certament, crec que seria bo que molts, i molts, i molts ho poguessin gaudir com jo, i segur que és així, segur, i únicament passa que jo no ho sé, ho escric i em tranquilitzo, una mica, una mica i prou.


Increible coincidir amb les Fades de la Foscor agafades de la mà de les Falgueres Màgiques, entre totes m'han fet ingerir la poció màgica d'aquestes últimes, i de sobte seguidament he aterrat a Olzinelles, al laberint, però aquesta és una llarga història, una altra història. Sí que puc compartir que he pogut tornar d'aquests petit paradís d'Olzinelles tal com hi he anat, amb un tancar i obrir d'ulls, perquè ha sortit el Sol, i amb la seva arribada les Fades en la seva retirada, que no les Fagueres, m'han deixat marxar aterrant sense temps un altre cop a Milans, sé què ha passat, sé que ho he viscut però no aconsegueixo recordar-ho com si fos en present, com si fos una realitat, que ho és, i sempre vaig a parar a la mateixa reflexió, t'enrecordaràs? I ara a la matinada de divendres, unes hores després, el Vol no ha sigut, recordo exactament el moment però repetir no depen únicament de mi, de voler, i els altres factors, els que fan que es repeteixi el Vol, no estan a la meva mà, crec, el Vol de divendres sense anar més lluny queda per demà, de ser, de ser, i el despertador ha sonat a les cinc del matí, en dues ocasions, fa dos dies a les quatre tocades sense ell el Vol ja començava, ahir a les cinc ben tocades amb ell ser-hi va ser en minuts, avui amb el so d'aquest no hi ha hagut pensada, segurament per l'extrema intensitat del Vol a Olzinelles d'ahir, segur, segur :-)

Sense cap incidència, ni coincidència, sense beure a diferència d'ahir que vaig beure 500 ml. d'aigua, sense menjar, amb llums sempre, sense rodar bé, tampoc malament, amb bones sensacions, em faltarien fer seixanta Dracs entre Fades, vull dir dins de la foscor, per poder tenir-les, sí però aleshores segurament estaria massa fatigat :-)

Tot i baixar el ritme per Milans he arrivat xop a casa, sense haver agafat cap fredor, cert, però un bany de tardor sí que me l'he emportat avui, ara esperant a repetir Vol demà. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada