Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juny 22, 2016

Festival a la capital :-)

Avui tinc un projecte amb el Gran Drac. 

El fet és que una de les ales del meu Gran Drac té un molest tremolor i això comportarà de desmuntar-la i substituir la unió d'aquesta amb el cos principal. 


No serà una operació fàcil, cert, però crec que passades unes hores no únicament haurem tingut èxit si no que fins i tot tornaré cap a casa volant amb ell. 

I no únicament farem aquesta operació, en tenim programades més però totes de poca eslora

És a dir, avui estaré bona part de la jornada a la capital, per després aquest cop ja un cop finalitzat el festival, anar a on demà hi compartirem si Deu vol, somriures quasi infinits.

Les anades a la capital, OMG. Qui m'havia de dir a mi, a un insignificant picapedrer que Barcelona tindria aquesta connotació tan intensa, i a on cada vegada que hi vaig aquesta ciutat em pregunta amb un to de dolçor, com estàs? sempre entre pregunta i pregunta han passat els anys, i sempre fins ara la resposta s'ha donat, l'he pogut donar. Avui, ara passades les setmanes no anys, torno a la capital :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada