Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’abril 13, 2016

Giro Ionos

Per a les properes aventures de 24 hores tornarem a doble casc.


El primer per la nit, ha sigut el segon a arribar, i serà el segon a debutar per aquest motiu, li tocarà treballar de nit.


No són molt lleugers, sí lleugers. 


El to el d'aquest els grisos i blancs els nostres, els negres no, però de ser serà a la foscor de la nit que el negre volarà. 


Molt content de l'arribada de Giro un altre cop a casa, tot i que mentre guardava els Ionos vaig estar mirant el Cratoni Terron de la Reina i és un casc d'un nivell elevadíssim, mare meva.


Ara serà qüestió de fer venir els Giro per a mi, el què no sé és si fer-ho coincidir ja per debutar a la propera cursa de 24 hores, o ara per ara seguir amb El Terron.


Amb les ulleres em passa el mateix, veurem, veurem, tinc una idea sobre aquest punt. Ja us l'exposaré coincidint amb la presentació de l'arribada dels meus nous cascs. 


MTB, MTB, MTB. 

D'aconseguir millorar la forma, en tots els aspectes, resistència, potència, també afinar una mica el meu pes, no notablement, si no uns punts i prou, la propera cita de 24 hores serà per a mi nova de base, pel fet de disposar d'assistència, com? sí, sí, com sona, com sona. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada