Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de febrer 01, 2016

Mirant, mirant

Aquesta matinada havia preparat aquesta intervenció, de cop mig adormit m'ha semblat que l'havia perdut, ara després del segon Vol mentre dinava estava també escrivint la crònica del primer Vol i m'he trobat arxivat aquest càlid present:

"A veure si avui em toca premi i tinc doble Vol, estaria bé, ahir me'l vaig perdre, per què no una petita compensació avui?



He posat a fer el primer cafè de la jornada, mentre es feia he baixat el Drac des del Mirador, per tot d'una anar seleccionant l'equipament d'hivern pels 9°C que marca el pronòstic, he tret les botes MX140 de l'armari, i he pujat al Mirador amb l'equipament, per en primer terme prendre el cafè, sentia com la cafetera pujava amb els darrers sospirs en forma de gotes de cafè, sucre negre, i ara després entre el primer cafè, i el segon aniré per equipar-me, faltarà agafar el bidó de 500 ml preparat per la sortida que ahir no va ser i que descansa a la nevera, i de ser el Vol començarà segurament proper a les 6 del matí, no pas molt abans. 

La tornada prevista, la veurem un cop a casa, ja veurem, ja veurem, primer he de començar el Vol i això tot i siguent proper, encara queda lluny, de ser, de ser. 

De no ser sempre em quedarà el càlid migdia, clar que yes.

MTB, MTB, MTB. 


Sonen dos quarts de sis al campanar de SV, he sentit un quart, dos, tres quarts, les cinc, un quart de sis, ara els dos, i encara sóc a casa, per tant ser prudent sobre si hi haurà Vol abans del trenc  d'alba té molt de sentit :-)"

Segueixo amb la crònica del Vol de matinada, quan pensava que havia perdut la intervenció d'abans del Vol:

De la matinada, un quart, dos quarts,  tres quarts de cinc i jo ja no podia estar-me més al llit :-)


Finalment després del segon cafè decidia iniciar el Vol. A la riera de Llavaneres a les 6 del matí a 12,5°C, equipat d'hivern he rodat perfecte.


Aquesta matinada els frens  XT anaven bé, no molt bé, tenen molta més potència que els meus fatigats XTR, i segurament m'hauré d'adaptar, segur,segur. Ho dic perquè costa que baixant i frenant no marxi massa del darrera, també puc baixar una mica la pressió de l'Ikon. 


Repetir Dracs ara sí ara també té molts inconvenients, sí, així ja vaig bé, he de seguir fent Dracs, és com les converses de fa uns anys de si 26 o 29, ara les 29 han deixat clar, es veu que són millors bikes, s'agafen més que les 26 baixant, superen miillor els obstacles que les 26, són més ràpides sl les zones planeres que les 26, i pujant si estàs més fort voles, per això rodo en 26 per tenir algun repte, en 29 és tan fàcil que tinc por que es faci avorrit :-) perquè si ho vull tot tan a favor quasi que mirant vídeos de MTB ja en tindré prou :-)))

Desprès de les 29 han vingut les elèctriques, doncs això.

Ep i que jo avui per avui segueixo fent-me la HM en 29, en el meu cas és perquè em faig gran. 

Aquesta matinada he pensat molt i molt amb les Plus, amb les Hugo, amb els Chronicle, i tant, ja m'hi veia rodant amb elles. 

Equipat d'hivern, com la setmana passada, idèntic, amb eines, amb càmera de recanvi, amb la bomba d'aire ara agafada de la mà del King Cage, amb llums sempre funcionant, a mitja potència per fer el Tintorer llarg de baixada, sense incidències, sense coincidències, amb un mar tan planer que la Lluna i descansava plàcidament deixant-se acaronar. 

Sempre miro de no repetir-ho a una mateixa intervenció, no avui, no avui :-)

MTB, MTB, MTB. 

Vaig a preparar de cara sl vespre-nit la crònica de dissabte dels Trinxes a SV, i la d'aquest migdia. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada