Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 06, 2015

Propera bike?

És a on sóc, pendent de fer-la venir, entre tres opcions, curiós, entre titani, ferro, i alumini.

Com pot ser? senzill, hi ha tres propostes que m'agraden, i no tenen com punt de partida els mateixos materials, fins i tot en tinc una quarta, estic esperant la resposta del distribuidor i aquesta darrera és de carboni.

Avui m'agradaria fer el pas i comprar la bike, no ho sé, ho intentaré, de fet coincideix amb que divendres passat ja vaig intentar comprar-la, però el venedor em va posposar la venda, jo pacientment estic seguint les seves instruccions. 

Però jo avui com divendres passat torno a tenir ganes de fer el pas de comprar la nova bike, veurem a on sóc aquest vespre.

De fet de les quatre propostes dues depenen d'un mateix venedor, la resta únicament dependrà de mi, no d'un tercer, per aquest motiu crec que finalment el pas anirà cap aquestes tres darreres opcions, les que no depenen d'un intermediari, tot i així em resisteixo a fer aquest darrer pas.

MTB, MTB, MTB.


De mentre els Vols no paren, tot i que no estic aconseguint aportar les cròniques sí que estic sortint amb certa regularitat aquests darrers dies, no tota la que voldria, i en cap cas per falta de temps, disposo de les matinades i els vespres, però em costa aconseguir la regularitat necessària pel proper repte de 24 hores, veurem, veurem.

Content per l'arribada de les Giro Privateer, per la propera arribada dels frens Formula R1, i encara més per la decisió de fer venir el mallot Alp-X Windstopper de Gore Bike Wear, per a mi grans millores totes, clar que yes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada