Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de setembre 28, 2015

OF 9 PH, Terron

Dures, pràctiques, no diré indestructibles, però sense ser unes Oakley, perquè no ho són van prou bé.


Photocromàtiques, sí, i per tant interessants, fa uns mesos, no sé ja si anys, les portem tots dos, ara bé, tornarem a Oakley, segur.


Size L.

A mi les ulleres em cauen, vull dir entre el casc Cratoni Terron i les Limar OF9 PH, no fan el millor equip, sí un bon equip, el proper tornarà a ser Giro pel què fa a casc, i les properes ulleres Oakley, o això penso mentre escric aquesta aportació.  

Costa deixar una marca com Giro, si parlem de cascs, i Oakley si parlem d'ulleres.

MTB, MTB, MTB.

Són pensades, el fet és que ara estem amb Cratoni, i Limar, eren les opcions de més qualitat que disposàvem en el seu moment, sí, però de fa unes setmanes cap aquí en el meu cas, uns mesos en el cas de la Reina, que el tema camina per on us esmento.

Inicialment, als primers milers de quilòmetres m'anava perfecte el Terron, darrerament em cansa, em molesta, veurem si són sensacions del moment o ja són sensacions que marquen el seu final de tram a casa, sempre els hi quedarà la nit de les 24 hores, clar que yes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada