Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de setembre 23, 2015

La quarta que seran tres

Fent referència a que tinc pendents les cròniques de divendres, dissabte, i diumenge de fa dues setmanes, i si no faig la d'avui ja en portaria quatre, i la d'avui és especial, molt, l'entrada de la tardor d'aquí a una estona, just a tocar de dos quarts d'onze marca una etapa coneguda, sí, però no per això menys emotiva. 

Avui passats els dos quarts de cinc de la matinada tot tenia el color dels Vols, una negror que sempre sembla infinita, i que mai ho és, i seguint aquesta sensació lligada a la foscor de la nit el Vol ha sigut, i de quina manera, i de quina manera, perquè ha sigut un Vol diferent.

Motivat en primer terme per l'hora, no ha tingut l'inici a les cinc si no força abans, també perquè avui el culot, el mallot i la tèrmica eren tots nouvinguts, Pearl Izumi PRO, Gore Bike Wear Alp-X 3.0, i Café du Cycliste respectivament. 


Els tres han tingut una bona arrancada, pel fet que passats els primers minuts ja estavem sota una lleugera pluja, com sona, l'armilla Lite i els manegots m'han protegit als primers vint minuts, per després quan ja era al Tintorer Curt pujar sense ells, si plou poc, i no fa fred rodar és un privilegi, que sempre ho és certament, però fer-ho sota la pluja té un caire diferent


Curiós el mallot Alp-X té les dues noves butxaques laterals, una a cada cantó, sí, però la central del darrera, una de les tres del darrera, és molt estreta, sembla fet per portar-hi una manxa i prou. A mi no m'agrada portar la manxa al mig de l'esquena, sempre penso que en cas de caiguda si la porto a un costat tinc més possibilitats que no em faci mal amb ella, aquesta pensada no té una base científica és cert. 

No ho valoro ara negativament, la manca de les tres bosses del darrera, els de Gore són liders per a mi amb el què fan, sí, i per tant he de deixar passar temps, liders en què, en proposar, en exposar què fan, això segur, i ja és molt, clar que yes.


Detall del darrera, negra sí, de poder ser a casa, vermell i negre o negre, però també que siguem visibles, també.


La cremallera la facilitat de lliscar, de 9/10, per no dir de 10/10.

Detall de la reixeta de transpiració de l'esquena.


Un equipament del meu gust, molt, i tant.


Les bosses laterals. Que és el punt que em va fer decidir fa uns mesos que aquest mallot havia de venir cap a casa. 

Parlem de talles, és una M, sí de Gore, sí, jo hauria d'haver demanat una S, el fet és que em va be, però d'aquí a unes setmanes si tot va com ha d'anar ara no em va ajustada, i després m'anira gran:-(


Size M, no sé si és un bon pes ja ampliaré aquesta intervenció amb els diferents mallots que porto, i així veurem com amb la darrera intervenció del calçat, qui és qui amb el tema dels pesos.

Si no aconsegeuixo sentir-me còmode amb la petita butxaca central, si fos aquest el cas el mallot Alp-X tindrà un nou destí, i tant que sí.

El culot PRO de Pearl Izumi.


Més detalls.


i més, i més, i més.


El culot Pear Izumi PRO com el seu germà que va venir fa uns mesos, un 10, puc dir, home a una sortida de dues hores ho té fàcil, però és que el seu germà ja va córrer a les darreres 24 hores SOLO i la puntuació per a mi, un 10. 


El culot PRO, va bé, molt bé, com la resta de culots que tinc la talla M em va bé, ajustada, però quan rodo dia sí dia també, em queda un xic gran, sí, però sense poder fer el salt a la talla S, de fet ja tinc un culot Pearl Izumi S, i no el puc portar de just que em va. 

Puc afirmar com més minimalista és la badana més bé em va, indiferentment de la duració de la sortida, les Elite de la mateixa marca em van molt bé, sí, però per a mi, encara va millor la PRO, millor aquesta que la Mavic HC, i no sé si millor que la Gore Bike Wear Power 3.0, aquesta darrera la Gore em genera un roçament molest darrera del genolls, i la darrera vegada vaig haver de fer-me un doblec, i un cop fet oli en un llum però la badana va molt bé, també per determinar si va millor que la PRO necessito fer-hi més quilòmetres amb les dues, pel què fa a la HC vs la PRO, hauria de comparar-la amb la Infinity de Mavic, però aquesta darrera no me la puc permetre, per tant comparatiu, sí, amb les Elite, Power, i HC, i entre aquestes tres darreres, la millor avui la Power, entre la Mavic i la Pearl Izumi no sabria dir quina va millor per a mi, diria que un empat, sí que cal dir que els materials de la HC de Mavic semblen de més qualitat, més elaborats, i que les de la Gore semblen millors que les de la Pearl Izumi, veurem què diu el pas del temps.


El detall de la que sembla ser la fixació de silicona, que no sé si ho és, mínims  i per tant no queda agafat prou bé, llisca una mica a munt, no sé si molt, he de rodar-hi més, també necessito que sigui així, minimalista perquè a mi em fa com una reacció alèrgica, i em queda la pell vermella quan hi rodo moltes hores. És a dir a mi em tocarà sempre anar amb culots un xic grans, de fet amb els mallot estic a una posició similar perquè la M em va poc ajustada, i la S molt ajustada, de fet el poc que he rodat aquest estiu ho he fet sempre amb mallots de la talla M, i els S han descansat. A diferència del 2014 que va ser a l'inrevés.


La tèrmica Café du Cycliste, em preocupava el coll, res de res, el coll s'ajusta perfecte, la sensació quan va arribar, la mateixa que amb els culots i mallots pel què fa a la talla, la diferència és que les tèrmiques les vull ajustades, o les vull ajustades, per tant sempre S, avui però la S anava bé, sense ser massa ajustada. La sensació pujant pel Tintorer Curt, amb l'armilla Lite, i els manegots, de lleugera calor, a 20ºC a un quart tocat de sis a la riera de Llavaneres, sense manegots i armilla la sensació ha sigut bona. El coll protegeix la zona, sense sensació d'anar massa tapat, no exposo més opinions, m'espero a rodar-hi més. Baixant des de baix a Santa Mònica, perquè el Tintorer Llarg l'he fet equipat 100% d'estiu, Dragon 2, mitjons Pearl Izumi, l'equipament nou esmentat, guants Hirzl, gorra Spok que m'he tret per un inici de sensació de mal de cap, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, 
amb l'armilla fins l'arribada a la Platja, i d'aquí a casa un altre cop equipat 100% d'estiu. 

A 19ºC a la riera de Llavaneres, just una hora després. Sense càmera, amb eines, beure, un quart de bidó de més de 500 ml. d'aigua, sense menjar, amb manxa, sense pau al mar, sortint de nit, arribant de nit, per tant sempre amb els llums en marxa, Cateye i Sigma Powerled. 
 
La bike, com anava la bike, OMG, amb la cadena nova ben tensada, no amb molta tensió si no la justa, el BB nou, el pedals ben ajustats, els pneumàtics nous, els ferodes dels frens nous, decisius tots aquests punts per rodar amb una bike silenciosa, i també eficient, perquè roda molt i molt bé, molt ràpida.

I sobre aquest darrer punt el de la bike, mentre rodava he tingut una bona pensada, que no definitva, però sí una bona pensada, veurem, veurem.

MTB, MTB, MTB. 

Bon dia per l'estrena dels nous equipaments, i tant, sota la pluja, com sona, com sona. Passats els primers cinc minuts, i passades les primeres hores, la pluja lleugera ha sigut la Reina del Vol. Si no fa fred és tota una aventura divertida, molt divertida :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada