Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’agost 04, 2015

Perfecció?



http://www.moonmenbikes.com

https://www.facebook.com/237410836423433/photos/a.261967227301127.1073741831.237410836423433/372598586237990/?type=1&permPage=1


Per a mi des de la SSWC d'Aosta del 2013 que no veia res similar. Per ser més ateactives haurien de ser encara més retro, i això avui no sé si podria ser, perquè és que ja ho són molt. 


I en aquella ocasió la protagonista va ser una bike de New Paltz, no la meva, no la meva, aquella va ser una porta oberta també a Tasmània, tres cors Vicious, oh yeaaaaaah!


Una proposta que rememora els origens de fa més de 30 anys, i tant, no sé massa bé què passa aquí, però Black Sheep respira, o són ells que ho fan, o ho fan tots ells junts, la nit, una fila llarga de cerveses al 2013 a Aosta va obrir un univers de MTB.


Ara passats els mesos, anys, tornen les imtages al meu cap, als meus ulls, i únicament puc admirar les seves propostes, anem 0 a 2, perquè a les dues ocasions, a la primera a Aosta la bike va ser venuda, jo no tenia ni idea que aquesta bike estés dins del marc de canviar de propietari, però va ser, una joia aquesta segona en aquesta segona ocasió va ser venuda a Alaska, a la SSWC del 2014 al mateix comprador, com? com sona, com sona, les dues bikes que més m'han agradat estan en mans del mateix propietari. 


De fet fins al 2014 teníem a casa les mateixes bikes, marques, una Vicious, i una Spot Brand, OMG.

Ara ja no, ara ja no, crec, crec.

MTB, MTB, MTB. 

L'excèntrica a l'eix del darrera ja va ser motiu de presentació aquest espai, es veu que estem per proposar a The Great Escape MTB un directori d'opcions de diferents sistemes de tensió de cadenes Single Speed. En darrer lloc per a mi el meu, el de la The Motivator, l'EBB per a mi avui ara passars els anys no seria el meu preferit, crec, crec. 

Un dia podria dedicar una intervenció llarga sobre els detalls que fan úniques a aquestes bikes, detalls un a un que m'impulsen a fer aquesta aportació, esperaré, esperaré, per prudència, i quan les entengui, aquestes bikes vull dir, una mica més, aleshores serà encara millor moment per compartir, oi que sí?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada