Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de juliol 24, 2015

Aquesta ens és igual

Quan no aportes res amb el teu projecte empresarial no té cap importància qui en sigui el propietari. Fent referència avui a projectes empresarials, d'entrada únicament dins d'aquest entorn, el dels entorns dels projectes, no del diner per el diner, que també, que també, i tant però en segon terme sempre, en segon terme sempre tot i sent condició indispensable. 

Si va únicament de diners, concedeix hipoteques amb rigor, i/o inverteix en concessions d'aparcaments a Barcelona, oh yeaaaaaah!, però no fabriquis bikes per favor, per favor

http://www.bikemag.com/news/news-santa-cruz-bicycles-sold/

Un sistema de supensió el d'aquesta marca que no té cap importància avui, de fet és seu si fem referència a la propietat legal d'aquest sistema de suspensió, expoliat el seu dia en primer terme, i posteriorment agafats de la mà d'Intense, dos expoliadors si parlem dels seus sistemes de suspensió, mai una bike de doble de pivot virtual d'Intense ni de Santa Cruz passats els primers mesos, amb un ús de tres quatre sortides setmanals ha deixat de fer soroll, mai, omg, omg, omg. 

Santa Cruz des que va deixar els monopivots com a residuals mai més ha proposat res d'interessant, bé siguem molt positius, interessant sí, les diferents versions de les Chameleons, 26", 27,5", de la Superlight en versió 26" i 29", i poca cosa més, ens vàrem il.lusionar amb les primeres versions de VPP de les Blur, gran etapa per a nosaltres, fins i tot amb les primeres versions XC FS de 29" pel seu pes excepcional. Si parlem de dobles suspensions que no siguin monopivots entre les Intense i les SC la de bikers d'aquestes dues marques que s'han acostumat a que una bona bike FS fa sempre molt soroll, fins el punt que després d'aprofitar-se del treball de qui va crear el sistema de suspensió, no han aportat uns rodaments, i un lloc per aquests als seus quadres que no donin problemes ara sí ara també, de fet ni amb les monopivot ho feien bé, la meva Superlight del 2009, és a dir la darrera versió d'aquesta pel què fa a 26", sense anar més lluny cada dos mesos o un xic menys ara no ho recordo exactament necessitava d'haver de fer girar el rodament perquè treballi sobre una posició diferent, si esperaves massa però ja no hi podies fer res, i tocava canviar els rodaments. 

Són bons els de SC, eren bons, fent HT, un més certament, però bons, després doncs això, ja està bé que entri un grup gran com a nou propietari. Són bons els d'Intense fent bikes per baixar, per res més, SC però a anys llum dels segons. Intense amb els seus treballs HM amb l'alumini, germans dels de Foes, aquest darrer amb Ventana i Ellsworth són la referència amb alumini HM avui, de fet aquest últim no sé què fa ara, Intense després, Intense després, la decadència, és un procés natural, segur, però sempre costa d'assumir que aquest és el tram. SC als darrers vint anys aprox. des de la seva arribada al mercat del MTB mai ha tingut una proposta germana si parlem de creacions en base alumini, com sí ho han fet les marques esmentades, això sí amb la Chameleon, la Heckler, i la Superlight la seva gran etapa, fins i tot les primeres Blur, els primers moments d'aquestes pintaven a brillants. 

He de dir que a mi m'agrada molt SC, i Intense, més encara Foes, i Ventana, com també Ellsworth, però això, m'agraden molt SC i Intense, i la Superlight és la millor bike que he tingut mai, és veritat, això no és una contradicció però, sobre el contingut d'aquesta aportació, a l'inrevés, de tenir oportunitat li dóna més objectivitat.

MTB, MTB, MTB. 

Un dia interessant a The Great Escape MTB, certament si parlem de bikes, i components d'aquestes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada