Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de maig 29, 2015

Cream SS

Aquesta proposta des que els ex-Avid van entrar a Spot Brand, i no sé si encara hi són, que únicament em frena pel preu estratosfèric. I no ho dic perquè sigui una candidata, per a mi Spot Brand és sinònim de cromo no de titani, i em costa veure una opció Spot Brand de titani, i a més  aquesta proposta de preu per sobre quasi del preus del venerat Steve Potts. 

Llegia fa uns dies que els emprenedors han d'aprofitar les experiències dels altres emprenedors i fer-les seves també, per tant jo si seguís aquest criteri siguin o no criteris d'emprenedors els que m'exposen les seves experiències, al de Pont Reyes de fer-me una bike no serà mai esperant que adquireixi un compromís formal amb els terminis d'entrega, és evident que aquest fet em frena, és bo, sí, segur no hi ha dubte però em pesa molt, em frena totalment no poder garantir l'entrega de la nova bike, a l'hora de fer el pas de demanar el quadre a aquest constructor.

MTB, MTB, MTB.

https://spotbrand.com/bikes/product-page/cream-ss/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada