Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de març 31, 2015

4 estacions

I tinc la sensació que anem per la segona. 


Vull dir, vaig de tardor a primavera, i de primavera a tardor, curiós perquè ho exposo al Blog sense haver-me adonat mai abans que ho visc en aquesta seqüència, també comporta que aquesta exposició mai ha sigut motiu d'una conversa. 

Em deixa aturat la transparència d'exposar-ho aquí, a The Great Escape MTB, i no perquè sigui excepcional, sempre ho faig així. A data d'avui mai tinc cap roc a la faixa, mai el tinc, mentre escric a aquest espai, mentre faig en el dia a dia els propòsits exposats són els que miro de portar a terme. Sí, ja ho sé, són pocs, sí, ja ho sé, per això tan atractius des del Mirador del Drac. 

Sense soroll, compartir no és fer soroll, vaig llegir un dia que les persones que més gaudeixen de la vida són les que donen més, les que comparteixen més. El nivell de realització d'aquestes sembla ser que en termes de felicitat són a dalt de tot, i que aquest fer també et fa viure els moments més tristos amb un ànim lligat a aquests instants que mai voldries per ningú, de manera diferent, més sòlida, és a dir més resignada. No, no estic visquen cap tram difícil, i si ho fos que crec que no és el cas, mirant els darrers anys com ho estan passant els nostres entorns, he de fer un silenci, i acceptar que estem a un tram costerut. 

Ho dic també perquè les temperatures han pujat, sí, encara rodem de primavera però ja amb un sol joc de guants, els Hirzl, que no sé si seran els d'estiu. 

Ahir vàrem respectar la jornada de descans, després de setmanes de no fer-ho, i de fer-ho alternativament en lloc de descansar 1 de cada 7 dies, i fer-ho darrerament 2 i 3 dies de casa 7, veurem si ara que tornem a la seqüència 1 de cada 7 amb punt de partida dilluns implica confirmar 6 dies seguits de Vol de cada set.

M'agrada anar de tardor a primavera, i de primavera a tardor, clar que yes!

Avui podria ser un bon dia per compartir les cròniques dels Vols d'aquest cap de setmana, per la qualitat d'aquests, per la quantitat ingent de quilòmetres i desnivell també, encara no estem però amb les xifres que volem. Els 200 quilòmetres per jornada estan a tocar, sí, des de fa setmanes, però som aquí, a tocar

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada