Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de gener 15, 2015

Amb molta iniciativa

Sí, però miran de ser objectiu, és a dir dins d'una realitat que sigui comprensible a on ser entre Vols és l'eix de totes les propostes a The Great escape MTB.

Tinc un concepte al cap, curiós perquè fins avui no ha sigut mai coincident, semblava sí en algunes ocasions que seria, però quan aquest fet s'ha donat, no s'han donat les circumstàncies, no hi ha un perquè que expliqui aquest fet, senzillament no s'han donat. I no faig referència a terceres persones, en cap cas, l'any passat mateix va ser curiós per a mi a dalt del meu Drac, vaig gaudir d'una preparació modèlica, que noi va ser infructuosa, vaig viure una grana aventura a Finale, però a l'agost les condicions, les que siguin em van comportar un segon bany dins del circuit de Fort William, el primer va ser a Storm-Lo, a Canberra, les d'Austràlia ara sí que les vaig veient més clares, algunes, vull dir els motius del bany de Canberra, i de fet aquestes han fet que a Escòcia no es repetissin, i el resultat per a la Reina va ser contundent, de fet la Betty ja fa fer una gran cursa a Canberra, però no va ser suficient, jo no, jo no vaig fer una bona cursa a Storm-Lo 2013, a diferència de Fort William 2014 com a Finale 2012 dins de les circumstàncies que tenia sí que tinc la sensació d'haver fet molt bona cursa, però lluny de la que hauria de fer per assolir millors resultats, molt lluny. 

El premi d'un bon hivern de l'any passat va ser sense cap mena de dubte Finale, OMG, i de fet ja en van dos de magnífics, ara però per aquestes dues grans aventures de Finale, per la manca de resultats als Mundials de Canberra i Fort William, la contradicció és màxima, la motivació per tant a màxims, com? clar, clar, si a Finale he aconseguit dues bones curses, la darrera al maig 2014, si l'agost del 2014 va ser un mes terrible per a mi, per aquesta bronquitis aguda, i un mes després tot i el bany de Fort William tinc ara una percepció d'haver fet una bona participació, ara a aquest 2015, i ja desde novembre estic molt decidit a repetir aventura Mundial, passant primer per test Finale 2015, aquest cop miraré d'estar més atent que mai a la transició de Finale a la propera cita, fins ara deia Califòrnia directament, molt decidit, vaig a ser més prudent, es va acostant la data, tot i ser per dies llunyana però a efectes de sensacions és demà, i aquesta percepció fa que mentre rodo com dissabte i diumenge a dalt de la bike una filera d'hores llargues veig l'horitzó de fites amb uns altres ulls, i per aquest motiu Califòrnia ara el veig diferent, el primer propòsit com cada any des del 2006 és Finale, després com que tota la logística camina cada dia per poder afrontar el Mundial, és a dir de decidir participar-hi és únicament una decisió perquè els preparatius els tenim tots al dia sempre, aleshores decidir és comprar els vols d'avió i la resta sempre està treballat fins el darrer detall, darrer detall que implica sempre una feinada infinita d'aspectes nous no previstos, però únicament aquests, que són molts però fins avui abordables sempre. 

Ara des del Mirador veient com el Sol imposa una jornada càlida, de fet la matinada ja ho ha sigut, i el vespre?

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada