Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de desembre 06, 2014

De pronòstics i sensacions


Els pronòstics indiquen que avui toca matinar, sí, perquè a la tarda les pluges poden ocupar part de la jornada, sí, però a la tarda tinc xocolatada, i per tant ho vaig a Vol de matí o no hi ha Vol. 

El què tenia en ment era un SV-SC, són unes vuit hores, sis de Vol i dues de compartir el cor amb la Reina de SC. 


Aquest és un bon pla, n'hi ha un d'alternatiu crec, les dues Reines, les dues, refredades, la de casa sinusitis i set dies d'antibiòtic la conseqüència, és a dir un patí clàssic, clàssic d'aquesta tardor tan càlida que gira com a cada tardor cap al fred, i per aquestes inicials temperatures altes els refredats crec que s'han aprofitat de la nostra desorientació a l'hora d'equipar-nos. 

Avui, aquesta nit hem descansat un xic millor, això ja és un bon indicador, a SC la Reina passa el tràmit del refredat, sense tractaments ara per ara. 

El resultat, vaig a seguir descansant, és que sense estar cansat avui m'he despertat bé sí, però el pensament em diu dia d'estar per casa, i de ser el Vol serà si m'agafa la dèria de sortir, si no avui ser a casa serà el pla A i el Vol un possible pla B, oh yeaaaaaah!

Des del Mirador del Drac avui no aniré a cercar les Fades, són molts els Vols cercant-les, i amb els cavallers, i amb els cavallers, i hi haurà moltes més oportunitats, oi que sí?

Ahir va ser una tarda diferent, a on el fet de mourens amb el mateix to de ser a dalt del pont de la Nau Insígnia, tot i no ser-hi encara, va marcar un vespre diferent, a on tot van ser atencions i més atencions. 

Són jornades les que venen molt singulars, molt càlides, molt, i ara noto les primeres escalfors abans de, i la sensació és molt bona. 

MTB, MTB, MTB.


Hora del cafè, fem un cafè?


Mentre el fem el meu pensament és al Vol d'ahir a la matinada, omg, omg, omg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada