Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de desembre 15, 2014

Avui seria dia Alp-X

Perquè plou de valent, la pluja no hi era present a les cinc, ni a les sis, però ara a tocar de dos quarts de vuit del matí, sí. 

Esperant pacientment, però ara passades les hores des de la matinada he fet bé de no sortir, jo no tinc bones sensacions, i per tant aquest refredat, ell està fent la seva feina i jo la meva, la seva no sé quina és, la meva aconseguir que passi de llarg.

Costa ara veure l'horitzó, sóc mediterrani i per tant vaig agafat de la mà del bon temps, del temps d'ara d'aquest Mediterrani, un clima el nostre que el podria definir com la mare del meu caràter, podria dir nostre, sí, però no ho dic. Com que plou, com que la pluja constant sigui o no del cert per a mi és esporàdica, i gens freqüent, quan ve sembla que la jornada té menys força, i no és en cap cas així, i tant que no, els millors dies han sigut els de pluja, moltes vegades, no sempre, és veritat.

Avui fa una setmana de l'aturada de bike, que bé, que bé, que bé, i no per no fer bike, en cap cas, sí perquè fins ara des de l'aturada la sensació no és bona, però millor seria dir és menys bona que quan estic bé, no sé definir més, sí que estic de ben segur bé aturat, no que l'objectiu sigui aquest en cap cas, però deu ser que toca.

La jaqueta Alp-X deu pensar, plou i no hi ha Vol, i jo que creia que anava a una casa de bikers, però la realitat és molt diferent, ja tindrà el seu moment, però la majoria d'aventures de MTB per a ella seran molt lluny d'on descansa ara, perquè aquí, pocs dies sortirà, si el temps segueix com fins ara, a on quasi que ens hem acostumat a que els caps de setmana són sempre perfectes. Jo no relaciono MTB amb pluja, en cap cas, de fet el meu equipament de pluja és la mínima expressió, vull dir de guants d'estiu, anem propers a una relació 10 a 1 vers els de pluja, és que de pluja en tinc uns, la resta és per a temperatures càlides, i un petit grup per fred, però per pluja per què si no plou mai?

Avui però no és aquest el cas, plou, i coincideix a un tram a on Reina i genet estem aturats pel què fa a Vols, i per tant ja està més que bé.


MTB, MTB, MTB. 

Fem un cafè?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada