Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’agost 04, 2014

Com?


http://www.tuvie.com/sharpshooter-rescue-patrol-electric-bicycle-by-jurmol-yao/

Una darrera aportació, des dels darrers instants d'una millor jornada, no per definitiva, no, el refredat-alèrgic va fent el seu curs, avui millor que ahir, ahir millor que abans d'ahir. 

Fa uns minuts he anat al Mirador, he vist el meu Drac, he pensat en la llarga anada a Catayud per veure-la en viu, en l'instant que vaig creuar la porta, i la vaig veure reposant tota sola, encara deixant caure les gotes de la darrera rentada que li van fer abans de deixar-se veure, gran moment, la vaig veure i vaig dir, és la meva bike, mtb, mtb, mtb.

No passa cada dia que pensis, que passaran els anys, i ella sempre serà pels que vindran darrera meu, la bike característica d'en Bob, omg, omg, omg

Jo no sé si vindran més bikes, la Reina si vol couplers haurà de fer venir una nova bike, en el meu cas, com t'ho podria dir, com us ho podria dir, bé sí, esperant tornar-me a refer per arrancar els Vols de matinada amb la The Motivator, oh yeaaaaaaah!

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada