Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juliol 10, 2014

Una possibilitat

És la boixa Phil Wood, i tant, vaig fer el pressupost amb el subministrador dels USA, ho tenia a sobre de la taula, i tot seguit vaig decidir que encara no, i que podria no ser l'opció per a la meva Vicious.


http://julieracingdesig.canalblog.com/albums/____le_29__singlespeed_de_matthieu/photos/66262664-5676773419_73d0b70b0f_b.html

De fet després de veure la Vicious de Cogne, la germana de la meva The Motivator, res està clar, per aquest motiu ha vingut la boixa Shimano XTR, per ser entre possibilitats. 

Per què faig venir una boixa d'aquestes prestacions si no tinc clar si l'utilitzaré? Pel fet que sempre estarà bé de no ser per la Vicious, poder disposar d'una roda de recanvi per a les dues bikes de 29" de casa. 

El futur a casa serà 29" o 26"?

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada