Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’abril 20, 2014

Darrers preparatius

Les dues bikes encara requeriran d'unes lleugeres millores, no moltes més, certament.


Bé d'entrada la Spot Brand passarà a mode Belt Drive, crec, crec, dubto per les cites dels propers mesos.

MTB, MTB, MTB.

Els motors aturats dels genets, dels Dracs, en marxa el motor dels preparatius, OMG.

Ara descansant, perquè des del matí concentrat en els preparatius, molt i molt emocionant, més encara, quina tensió, quin neguit. 

Dies de molt Single Speed des del Mirador del Drac, omg, omg, omg

1 comentari:

  1. I see that work distracts me from the blog for a few weeks and you two are getting up to all sorts of mischief ;-)

    I wish we could join you on this little adventure, it makes me want to setup the Shhh! and take off for the weekend. Pity I have work to do. But my time will come :-)

    ResponElimina