Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de novembre 22, 2012

Anem a pams

Primer la sortida del matí, sol, normal, al costat de casa, les 7 tocades del matí, qui podria venir a aquesta hora?


Doncs bé, serà el meu germà que avui abans de marxar cap a BO, m'ha dit que demà sortirem junts.


Avui pensant  en la sortida de BO he sortit a primera hora sempre a ritme lent.


Quin desastre avui els canvis d'equipament que sempre faig en marxa, treure i posar la Lite, avui complicat, he hagut de parar i posar peu al terra perquè m'hauria fet mal.


Que bé, que bé, que va la Vicious.

Tinc una millora per fer a la The Motivator, un pas interessant. Miki parlem, va de CNC.

Un pensament també, si feu single speed al Maresme, així d'entrada en 29er,  32x23, i si no sortiu masses dies, un 32x24.

Avui curiosament els pensaments eren de la propera aventura a BO, i aquest fet m'ha frenat sempre a imprimir un ritme més elevat.


Finalment no sé com he rodat més ràpid que mai, curiós, perquè jo hauria dit que no.

Demà dia germans Font a primera hora del matí, seran dues hores, un xic per sota, un xic per sobre de mtb, mtb, mtb.

Veurem si fem la ruta de sempre, jo ho veig difícil, molt difícil, fet que em fa pensar que el matí de bike a primera hora serà bona part del matí, crec. Com molt bé li deia el meu germà a en Miki, "que ja ens coneixem tots".

Aigua, zero, menjar, zero, eines, totes, sense càmera de recanvi, incidències, cap, coincidències cap.

MTB, MTB, MTB.

Veus aquest cel i el de la primera hora, i puc afirmar que tinc les Fades a primera hora a les meves mans, i que els cavallers de la llum són lluny de casa.

Dies de MTB.

Un matí 100% de MTB, 100% de MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada